سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود رایگان بازی Age of Wonders III - fulldownload
سفارش تبلیغ
صبا ویژن





دانلود رایگان بازی Age of Wonders III

  • نویسنده: santiago munez
  • تاریخ: شنبه 93/6/15
  • زمان: شنبه 93/6/15

دانلود رایگان بازی Age of Wonders III برای PC

Age of Wonders III نسخه جدید بازی استراتژیک کمپانی Triumph Studios می باشد که برای کامپیوتر در سال 2014 ساخته و منتشر شده است ، پس از مدتی طولانی نسخه سوم این بازی نیز عرضه شد ، نسخه جدید شامل تغییرات بسیار مهم است که

از جمله می توان به 3 بعدی شدن و همچنین اضافه شدن موتور گرافیکی جدید می باشد ، پادشاهان ، ملکه ها و اربابان در حال طرح ریزی نقشه های مختلف برای گسترش دامنه امپراطوری خود هستند ، شما نیز باید باید سعی کنید ضمن جلوگیری از این اتفاق قلمرو خود را گسترش دهید ، بازی با معرفی کلاس های جدیدی از سبک استراتژیک/نقش آفرینی سعی می کند تجربه ی جدیدی از این نوع سبک بازی را به گیمرها هدیه دهد ، وقت را هدر ندهید با تاسیس امپراطوری خود و حمله به دیگر قبایل و کشف افسانه های مختلف به تاخ و تاز بپردازید.


توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند.


دانلود پارت 1
دانلود پارت 2
دانلود پارت 3





اخرین مطالب

کد لیست آخرین مطالب پارسی بلاگ